17 noviembre 2006


Thank You For Hearing Me


Thank you for hearing me
Gracias por escucharme
Thank you for loving me

Gracias por amarme
Thank you for seeing me

Gracias por verme
Thank you for not leaving me

Gracias por no abandonarme
Thank you for staying with me

Gracias por quedarte conmigo
Thank you for not hurting me

Gracias por no herirme
Thank you are gentle with me

Gracias por ser bondadoso conmigo
Thank you for silence with me

Gracias por callar junto conmigo
Thank you for holding me

Gracias por abrazarme
And saying “I could be”
y decir"yo podria ser"
Thank you for saying “Baby”
Gracias por decir "Bebé"
Thank you for holding me
Gracias por abrazarme
Thank you for helping me

Gracias por ayudarme
Thank you for breaking my heart
Gracias por romper mi corazón
Thank you for tearing me apart
Gracias por destrozarme
Now I’ve a strong, strong heart
Ahora tengo un fuerte, fuerte corazón
Thank you for breaking my heart
Gracias por romper mi corazón

(Sinead o'connor)


http://www.youtube.com/watch?v=X51jwIcuFJk

No hay comentarios.: